Emelt hasmagassággal, jobb első és hátsó terepszögekkel offroad-abroncsokkal és magasra húzott légbevezetéssel faragtak igazi terepvagányt gyári gyakornokok a Mini Pacemanből. A tanulmány masszív tetőcsomagtartót is kapott, amely négy kiegészítő fényszórónak, valamint egy teljes méretű pótkeréknek ad otthont. Az autó tetejét a B-oszloptól lenyesték, az első sportülések mögött platót alakítottak ki.
A Mini Paceman Adventure alapját egy összkerékhajtású Cooper S modell adja, 184 lóerővel.
Bármekkora is lesz utána az érdeklődés, a gyár kategorikusan kijelentette, hogy nem készít többet az őrült Miniből.
A Mini Paceman egyébként a napokban átesett ugyanazon a ráncfelvarráson, amely a Mini Countryman-t is aktualizálta: új árnyalatokat kapott (köztük a pick-upon is látható dzsungelzöldet), megváltoztak a felnik, és apróbb pontokon módosították a belteret. A motorkínálat egyetlen érdemi módosítása az itt is szereplő, 184 lóerős motor 190 lóerősre történő erősítése – ebből az is kiderült, hogy a terepkupét még a facelift előtti modellből építették.
Most így néz ki a Paceman:
A BMW pick-upot láttad? Nem vicc, tényleg létezik! Részletekért kattints a képre!