A helyzet egyértelmű lesz, a ladás megpróbál behúzódni a másik autós elé – bár már hamarabb észbe kaphatott volna, mielőtt elfogy a buszoknak kialakított öböl -, a másik jármű pedig dudaszóval akadályozza meg a koccanást, amit az orosz technika vezetője nem tolerál. Valószínű, hogy a ladás kollégát a holttér tréfálta meg, ránézésre pont az a szög.
Ezek után pontosan nem értem mit szeretett volna, de nagyon csúnyán benézi, majdnem elgázolja az út szélén álló férfit. Aztán pedig jön a kacaj, hiszen a legszebb öröm a káröröm. Adjatok rá hangot, megéri.
Szerencsére senki nem sérült meg – az autókon kívül -, így bátran mosolyoghatunk a történteken, ezt nehéz megállni.
Rácz Tamás kollégánk véleménye a következő:
„A ladás nyilván se**fej volt a végén, de az elején még a kamerás autó volt az. Előzni abban az esetben szabad, ha:
„A ladás nyilván se**fej volt a végén, de az elején még a kamerás autó volt az. Előzni abban az esetben szabad, ha:
a.) az előzés során a megelőzendő jármű mellett megfelelő oldaltávolságot lehet tartani;
b.) a vezető az előzés befejezése után a járművel a megelőzött jármű elé, annak zavarása nélkül vissza tud térni.”
Hiszen jól látni, hogy itt nem két különálló sávról van szó, csupán a buszmegálló miatt kiszélesedik a szakasz, így a fedélzeti kamerás autó előzést hajtott végre.
Nézzétek meg a Renault Clio történetét összefoglaló anyagunkat, ami a legigényesebb formában mutatja be a modell történelmét. Márkarajongóknak és autókedvelőknek kötelező anyag! KATTINTS A KÉPRE!