Reszkess A 45 AMG, Mégane RS, Golf R: jövőre itt a Honda Civic Type R, és alaposan befűt nektek! Ezek a felvételek Németországban készültek, és bár korábban már láttunk hasonlókat (a Honda egyedülálló módon gyári kémfotókat készített tavaly év végén), jó látni, hogy a korábban megmutatott részletek mindegyike megmaradni látszik a sorozatgyártásban, a brutális kerékív-szélesítésektől a sajátos ívű hátsó légterelőn át a bonyolult felületű orrig. 

Az egyetlen jelentős újdonság az aranyszínű keréktárcsa, ami még agresszívabbá teszi a sportos ötajtós megjelenését. 
Álca nélkül a Honda Civic Type R 1
Álca nélkül a Honda Civic Type R 9
Részletek továbbra sem állnak rendelkezésre az autóról. Annyi bizonyos, hogy teljesítménye jócskán felülmúlja majd az előd 201 lóerejét; legalább 280 lóerős lesz a kétliteres, turbós négyhengeres, de a 320-at sem tartjuk elképzelhetetlennek. 
Erős konkurencia fogadja majd a Honda sportolóját: ott van rögtön a SEAT Leon Cupra 280, amely a közelmúltban a leggyorsabb elsőkerék-hajtású autónak bizonyult a Nürburgringen.

Álca nélkül a Honda Civic Type R 10