Gyerekkoromban Lada és Dacia is parkolt huzamosabb ideig a családi garázsban, emiatt igazán a szívemhez nőtt a két márka. Mikor pedig olyan videót találok, amiben mindkét gyártmány egyszerre szerepel, azonnal kattintanom kell.
Nem volt ez másképp most sem, azonban a végkifejlettől a padlón koppant az állam.

Ritkán látni olyat – még Oroszországban is -, hogy egy Logan vezetője pattan ki a volán mögül, és rúg rá a másik autósra. Vajon mi bőszíthette fel a ladás sofőrt, hogy féktesztelte a másik autóst?
Bevallom, picit füllentettem, mert amit Európában Dacia Logan néven forgalmaznak, az számos más országban Renault márkajel alatt fut, a videón is pont egy ilyen modell látható. De ezen nem kell csodálkozni, hiszen a román autógyártó már rég a francia csoport leányvállalata.
A Dacia privatizálása 1999-ben történt meg, amivel a Renault vállalta a gyár rendbetételét és fejlesztését. A korszerűsítést el is végezték (durván 700 millió eurót, 200 milliárd forintot költöttek), a régi Nova modellt továbbfejlesztették, ebből lett a Dacia Solenza. 2004-ben mutatta be a Renault az általa fejlesztet Logant, amit a videón is láthatunk.

Rossz emberrel kötekedett a ladás 1