Indianapolisban valódi sikertörténetet valósított meg parkolórendszerével a Xerox. A ParkIndy 2010-es üzembe helyezése óta több mint 2,7 millió dolláros (601 millió forint) – a parkolóórákból származó – többletbevételt hozott az amerikai városnak.
A ParkIndy ezt többek közt azzal érte el, hogy lehetőséget kínál az automatáknál a bankkártyás és a telefonos alkalmazáson keresztüli fizetésre, amellyel jelentősen lecsökkentette a várakozási időt. Az eddigi tapasztalatok azt mutatják, hogy a parkolóóránál történő fizetések több mint 70 százaléka bankkártyás. Az összes fizetési mód közül pedig 14 százalék telefonon, illetve okostelefonos alkalmazáson keresztül zajlik.
A rendszer segít a sofőröknek a parkolóhely megtalálásában is. Telepített szenzorok révén feltérképezi az üres helyeket, amelyeket azonnal megjelenít a hozzá kapcsolódó okostelefonos alkalmazásban, így az autósok rögtön a szabad helyre mehetnek, felesleges körök megtétele nélkül. A rendszer működéséhez szükséges erőforrást napenergia biztosítja.