A Noise Shield elnevezésű technológia elnyeli a zajt, amit az abroncsüreg rezonanciája kelt az autó belsejében. Ez a zaj abból adódik, hogy az abroncsban lévő levegő rezgésbe jön, miközben az abroncs végiggördül az úton, és ez a szerkezete miatt zajt kelt a jármű belsejében. A Dunlop Noise Shield technológiája – az erre a célra kifejlesztett habréteggel az abroncs belsejében – elősegíti az ilyen jellegű levegőrezgés csökkentését.
A Dunlopot az Audi kérte fel a technológia kidolgozására néhány sportmodellje számára, az RS6 és RS7, valamint az új A8 kínálatában jelentek meg az abroncsok gyári szerelésűként.
A habszerkezetű kialakítás nem csökkenti az abroncs teljesítményét, és a sebességi jellemzőit sem befolyásolja hátrányosan. A hab az abroncs szerves részét képezi annak teljes élettartama során anélkül, hogy a normál használat körülményei között veszítene zajszintcsökkentő képességéből.