Az Ausztrál Fogyasztóvédelmi és Versenyhivatal jelentése szerint összesen 1288 darab, 2012. május 7. és 2012. március 24. között épített Suzuki Jimny terepjárót érinthet az a hibajelenség, amely potenciálisan életveszélyes helyzetet teremthet. A beszámoló szerint a kormánymű egy meg nem nevezett pontján meglazulhat és akár le is eshet egy rögzítés, ami fokozott balesetveszélyhez vezethet.
A Suzukinak nincs tudomása arról, hogy a hibajelenség miatt baleset vagy sérülés következett volna be, de ahogy ilyenkor szokás, behívja az érintett autókat egy ingyenes szervizre.
A Suzukinál nem gyakoriak a visszahívások: ha jól emlékszünk, utoljára három és fél éve fordult elő hasonló. Akkor több mint 120 ezer Swiftet hívott vissza a Magyar Suzuki, mert az első lengéscsillapítók rozsdásodása miatt a kormánytengelycsonk leválhatott a lengéscsillapítóról, mozgásképtelenné téve a gépkocsit.
A korábban nálunk Samurai néven futó, kiskategóriás terepjáró harmadik generációja 1998 óta van forgalomban, immár globálisan egységes Jimny néven. A zárt változat mellett 2009-ig vászontetős kivitelben is készített Jimny 1,3 literes benzinmotorral, illetve egyes piacokon 1,5 literes Renault dízelmotorral kapható; a globoid csigás kormányművel szerelt, elöl-hátul merevtengelyes Jimny nem divatjószág, hanem komoly terepképességekkel bíró, 3,5 méteres törpe, amint arról a tulajdonosok be tudnak számolni.