Barcelonában ma folytatódott a Forma-1-esek második kétnapos, idény közbeni tesztje. A szerdai nap két újdonságot is hozott. Az egyik a Mercedes kísérleti, az F1 hangját javítani hivatott „trombitás” kipufogója, míg a másik a Williams női tesztelőjének első igazán hivatalos Forma-1-es tesztje volt.
A nap legjobb idejét Pastor Maldonado futotta a Lotusszal, aki nem ütközött, az autót nem törte össze, sőt délelőtt, majd délután, szuperlágy gumis körén újra a leggyorsabb tudott lenni, 102 kört, másfél versenytávot teljesítve. Ilyen jó teszt-, vagy akár versenyhétvégés napja még nem volt az enstone-i csapatnak 2014-ben. 
F1: A pilótanő verte Vettelt 1
F1: A pilótanő verte Vettelt 43


A venezuelai mögött jelentős, kis híján egy másodperces hátránnyal, de ugyanakkora táv megtételével a világbajnokság második helyén álló Nico Rosberg zárt, aki délelőtt próbálta ki a hangosítóeszközt. A nevetséges benyomást keltő újítása inkább csak a szem számára jelentett különbséget, a helyszíni beszámolók szerint a hang tekintetében nem hozott érzékelhető javulást.
„Ma kipróbáltuk az új kipufogót. A csapat az F1 javáért dolgozik. Sajnos azonban nem volt valami tuti megoldás, nem vált be. Nem lett tőle hangosabb az autó. Szóval most kereshetünk más megoldást, dolgozunk rajta!” – erősítette meg Rosberg is.
Az igen problémás keddi nap után Kimi Räikkönennek és a Ferrarinak sokkal jobban alakultak a dolgai szerdán, a finn 90 kört és a harmadik időt könyvelhette el. Problémamentes napról azért így sem volt szó, az F14 T az ebédszünet előtt lángoló farral állt be a bokszutcába.
A Williamsszel tavaly a nyári ifjoncteszten résztvevő tesztpilóta, Susie Wolff ma teljes értékű F1-s teszten debütált. A Mercedes-főnök Toto Wolff felesége délelőtt egyszer kicsúszott, de összességében tisztességesen megállta a helyét a mezőnyben, lágy gumion az 5. legjobb eredményt hozta, 55 kört ment.
F1: A pilótanő verte Vettelt 44


Míg a bajnoki éllovas Mercedes arra is ráért, hogy a hangosítót tesztelje, a bajnoki címvédő Red Bullnak az elindulás is nehézkes volt, Sebastian Vettel délelőtt első felében nem is mutatkozott. A délután termékenyebb volt, a német végül 72 körrel zárta a tesztet.
A Force India és a McLaren is tesztpilótát vetett be, a silverstone-iaknál Dani Juncadella 91, míg a wokingiaknál a következő nagy ígéret, Stoffel Vandoorne gumiteszteléssel 136(!) kört teljesített.
A keddi meglepő elsőség után szerdán már sokkal nehezebb napja volt a Marussiának, Jules Bianchi műszaki hiba miatt a nap nagy részét kényszerpihenőn töltötte, de 21 körével még mindig jobban járt, mint a Caterhamnél mára beosztott tesztpilóta, Robin Frijns, ugyanis a csapat nem tudta kijavítani a Kobajasi Kamui által még tegnap összetört autót, már reggel összepakoltak, nem dolgoztak a pályán. 

Teszt, Barcelona, 2014.05.14.

 #  Pilóta  Csapat  Idő  Kör
 1.  P. Maldonado  Lotus-Renault  1:24,871  102
 2.  N. Rosberg  Mercedes AMG  1:25,805  102
 3.  K. Räikkönen  Ferrari  1:26,480  94
 4.  E. Gutierrez  Sauber-Ferrari  1:26,972  85
 5.  S. Wolff  Williams-Mercedes  1:27,280  55
 6.  J. Bianchi  Marussia-Ferrari  1:27,718  55
 7.  S. Vettel  Red Bull-Renault  1:27,973  73
 8.  D. Juncadella  Force India-Mercedes  1:28,278  91
 9.  S. Vandoorne  McLaren-Mercedes  1:28,441  136
 10.  D. Kvjat  Toro Rosso-Renault  1:28,910  21
 11.  G. van der Garde  Sauber-Ferrari  1:31,783  86