Pár hete az olasz Lamborghini tesztvezetésre invitálta a világ újságíróit és márkakereskedéseik munkatársait, hogy kipróbálhassák a spanyol Ascari versenypályán az új csúcsmodellt, a Huracánt.
Miközben az esemény zajlott, volt idő elkészíteni ezt a pompás galériát, hogy azok is kapjanak egy kis Huracán-eszenciát, akik nem lehettek ott.
Az új modell a márka valaha volt legsikeresebb autójának, a Gallardónak az utódja. Új fejlesztésű, 5,2 literes V10-as motorja 610 lóerőt ad le, a hétfokozatú duplakuplungos sebességváltó után négy keréken oszlik el a hajtóerő. A modell 3,2 másodperc alatt gyorsul százra, végsebessége 325 km/óra.
A Huracán vadonatúj padlólemeze alumínium-szénszálas hibrid szerkezet. A könnyű, de merev struktúra nagyban hozzájárul a csupán 1422 kilós száraz tömeghez. A szupersportautó háromféle menetüzemmódot kínál: a Strada és a Sport közúti, a Corsa versenypályára optimalizált beállításokat jelent. Az egyes állások között nem csak a hétfokozatú, duplakuplungos sebességváltó programja és a motorhangolás változik, hanem a kipufogóhang, az összkerékhajtás konfigurálása és az ESP beállításai is.
A vezetői környezetet teljesen újraalkották. Az elsődleges információs felület egy 12,3 colos színes TFT, ennek képe az egyes üzemmód-beállításoktól függően programozható. A körítést a legkülönfélébb színekben kínált, finom nappa bőr és Alcantara adja.