Hatmillió jenért, azaz tizenhárom millió forintért kínálja legújabb limitált szériáját a Caterham, ami elképesztően drága, ha csupán a 125 lóerős motorteljesítményt nézzük – annak fényében viszont, hogy a Seven ezen példányához a márka F1-es pilótája, a japán Kobajasi Kamui adott tippeket, rögtön elfogadhatónak tűnik az összeg, még akkor is, ha a változtatások csupán esztétikaiak.
Az 1,6 literes Ford-motorral hajtott, részlegesen önzáró differenciálművel szerelt Caterham Seven 250 R alapmodell 5,9 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 196 km/óra.
Az autó fényes fekete fényezését matt fekete sávok tagolják, az orron Kamui rajtszáma, a 10 díszeleg. Az első kerékív és a hátsó sárvédő anyagában zöldre fényezett szénszálas műanyagból készül – ilyet sem kínált még a Caterham.
Szintén zöld karbon-kompotizból készült a műszerfal, a rajta látható autogramot saját kezével vitte fel Kamui: tíz darab autónál ez még gond nélkül megoldható.
A versenyülés szintén szénszálas héjra épül, kárpitját zöld cérnával varrták, a biztonsági öv négypontos. Szintén Kobajasi-tematikájúak a műszerek, zöld színű a sebességváltó, és még a gyújtáskulcs is.
Csodás volna megosztani a közúti F1-élményt a párunkkal, de ez nem fog menni: alumínium burkolat került az utasülés fölé, és a bukókeret és csak a vezetőt védi.
A Kamui különkiadást kizárólag Japánban forgalmazzák, ahol a versenyzőnek és a Caterham Sevennek egyaránt hatalmas rajongótábora van; a tervezett tíz darabos szériát cikkünk megjelenésének időpontjában vélhetően már régen eladta a gyár.
Ilyen, amikor Kobayashi vezet egy Caterhamet: