A Volvo Trucks a svéd nemzeti ünnep kapcsán szervezett 1 hetes ünneplésbe kezd, melynek része lesz több új videofilm is. A kampány célja, hogy szórakoztató módon emeljék ki a márka svéd gyökereit.

A Volvo Trucks a svéd innovációs kultúra, a közúti biztonság és a kreatív kávészünetek nélkül nem lenne olyan, amilyennek ma ismerjük. Ez a témája annak az új Swedish Week-kampánynak, melyet a Volvo Trucks június 6-án a svéd nemzeti ünnepen indít el. A főszerepet egy hollywoodi svéd színész, Peter Stormare játssza. A kampány hét rövidfilmet tartalmaz, melyek különböző aspektusokból könnyed bepillantást nyújtanak a svédségbe, amely segítette a Volvo Trucks formálódását.

„Ki akarjuk emelni a svéd hátterünket és meg akarjuk mutatni, hogy a svéd kultúra hogyan hatott márkánkra attól kedve, amikor az első Volvo tehergépjármű megépült 1928-ban” – jegyezte mg Asa Theleen, a Volvo Trucks marketing-kommunikációs vezetője. A kampány, mely része a Volvo Trucks heritage kollekció marketingjének, június 2-8. között fut majd. A videókat a Volvo Trucks Youtube-csatornáján mutatják be.

Forrás: Volvo Trucks