A változó szelepvezérlésű, 1,2 literes, 93 lóerős motornál alig gyengébb, ám fél literrel takarékosabb DualJet erőforrás titka, hogy a hengerenként nem egy, hanem két injektor végzi a befecskendezést, ami további módosításokkal (pl. 11:1-ről 12:1-re növelt kompresszióviszony) együtt homogénebb levegő-üzemanyag keveréket eredményez. A forgatónyomaték 118 helyett 120 Nm, amely a korábbi 4800/perc helyett már 4400/perctől rendelkezésre áll.
Az üzemanyag-fogyasztás csökkentéséből más módosítások is kiveszik a részüket. Ilyen például a módosított áttételezésű sebességváltó, vagy a 10 mm-rel csökkentett szabad hasmagasság, ami kedvezőbb közegellenállást, ezáltal még kedvezőbb üzemanyag-fogyasztást eredményez.
A motort Magyarországon egyelőre nem vezeti be a Suzuki, de a lehetőség nyitva áll; tömeges hazai igény vagy fokozott európai kereslet esetén a későbbiekben elképzelhető a DualJet magyarországi forgalmazása.
Ha valami igazán menőre vágysz, olvasd el történelmi összefoglalónkat az idén 50 éves Ford Mustangról: