Huszonhét vadonatúj modell és tizenhét friss motor: így néz ki az Opel naptára 2018-ig. Két évvel ezelőtt még másképp hangzottak ezek a tervek, azóta úgy tűnik, sürgősebb lett a fejlődés: míg 2012 és 2016 között huszonhárom új modellt és tizenhárom új motort kívánt kifejleszteni az Opel, a legújabb elképzelésekben már feszesebb tempót diktál magának a cég.
A célkitűzések ambiciózusak: 8 százalékos piaci részesedés Európában, 10 százalékos piacrész Németországban, és 5 százalékos haszonkulcs. A cél, hogy 2022-re a kontinens második legnagyobb márkája legyen az Opel.
A modelloffenzíva első tagja már meg is jelent: az új generációs Vivaro személyautós hűtőmaszkot és az Insigniától átvett, dinamikus oldalfal-kialakítást kapott. Hamarosan itt az új Corsa (amit már vezettünk is!), és jövőre érkezik a következő Astra. Az új modelleken új szolgáltatások is megjelennek; ilyen például a fedélzeti wifi.
Nyitóképünkön az új generációs Opel Corsa prototípusa látható