A német Manhart Racing korábban sikerrel tuningolta a BMW M135i-t, így most biztos kézzel és nagy ambíciókkal nyúlt az utódmodell BMW M235i-hez.

Mindenekelőtt átdolgozták a futóművet: a kocsi három irányban állítható, versenyhomológ gólyalábakat kapott, a 19 colos felnikre elöl 225/35ZR19, hátul 255/30ZR19 méretű Michelin Pilot Super Sport abroncsokat húztak, a fékpedál mozdítására hatdugattyús nyergek lépnek működésbe. 
Rendszámmal felszerelt versenyautó: nincs is ennél zsirályabb! A Manhart-féle BMW 2-es ráadásul nem csak úgy néz ki, de valóban pályaképes.
Pályaversenyautó, akár neked 29
Az utastérben erősen romlott a helykínálat: a hátsó üléseket kiszerelték, helyükre a fényezéssel azonos, kanárisárga bukócsövezést hegesztettek be. Elöl Recaro versenyülések és négypontos biztonsági övek díszelegnek, a műszerfalon kiegészítő műszerek és versenyhangulatú kapcsolók kaptak helyet, a pedálokat és a kormányt is lecserélték. 
A hangulatot kívánságra külső karboncsomag fokozza: ez első és hátsó légterelőket, valamint hátsó diffúzort tartalmaz. 
Pályaversenyautó, akár neked 30
A lényeget a végére hagytuk: a cég megnövelte a háromliteres turbómotor köztes töltőlevegő-hűtőjét, újraprogramozta a hathengeres motor vezérlését, megemelték a töltőnyomást, és lecserélték a kipufogót. A gyárilag 326 lóerős motor teljesítménye ezzel 430 lóerőre ugrott, a nyomaték 450 helyett 592 Nm. 
Hogy mindez ne vesszen kárba, a Manhart törölte a tiltást az autóból, így autójuk 250-nél bőszen gyorsul tovább, és gond nélkül átlépi a 300 km/órás álomhatárt.
Pályaversenyautó, akár neked 31
Pályaversenyautó, akár neked 32
Pályaversenyautó, akár neked 33