Sokszor megkapja a Range Rover legkisebb terepjárója, hogy csak villantásra való, és igazából sokkal inkább divattermék, mint valódi terepjáró, azonban most megpróbál rácáfolni erre az állításra az alábbi videó. 
Kína legnagyobb gördeszkás parkjában ereszkednek csatornaszerű akadályba az Evoque egy égszínkék példányával. Ennyire extrém helyzetnek talán soha nem lesz kitéve a modell hétköznapi használatban, de jó tudni, hogy akár erre is képes.
Néhány éve volt szerencsém kipróbálni a modellt, és azt tudom mondani, hogy megfelelő terepgumikkal egész jól elboldogul mostoha körülmények között, persze a hasmagasság, és a merev futómű korlátok közzé szorítja.
A Range Rover Evoque a 2014-es modellévre világraszóló újdonsággal borzolta fel a kedélyeket: elsőként az autóipar történetében kilencfokozatú automata váltó rendelhető hozzá. Van ennek értelme? 
Tesztünkből minden kiderül! Kattints a képre:

A gördeszkás Range Rover három kerékkel csapja 1