A vállalat célja, hogy az új járművekkel csökkentse flottájának károsanyag-kibocsátását, ezáltal annak ökológiai lábnyomát is. A CNG-vel hajtott teherautók legfontosabb előnye, hogy üzemanyag-felhasználásuk kisebb költségeket emészt fel a fosszilis energiahordozóval üzemelő kamionokénál, emellett 20 százalékkal kevesebb üvegházhatást előidéző káros anyagot bocsátanak ki.
A Volvo VNL 300-as, sűrített földgázzal (CNG) közlekedő teherautók az amerikai New River Valley-i összeszerelő üzemben készülnek majd, ennek megfelelően a társaságnak az alkatrészellátással sem lesz gondja a jövőben. A svéd gyártó a háromtengelyes teherautókat a logisztikai vállalat számára nappali kabinokkal szállítja le, így azokat valószínűleg nem a hosszabb távú fuvarokra használják majd. A részben krómozott lökhárítóval ellátott kamionokat a Cummins-Westport gyártmányú, 12 literes ISX12 G típusú CNG-motorokkal gyártják.
A Volvo-csőrösök hatótávolsága 700 kilométer, ami kifejezetten jó értéknek számít a sűrített földgázzal hajtott teherautók terén. A Volvo VNL 300-as további előnye, hogy gyakorlatilag megszólalásig hasonlít dízeles társaira, hiszen a 200 barra sűrített földgáz tárolására szolgáló tartály a teherautó két oldalán, a kabin alatt kapott helyet. A járműveket a Volvo augusztusig szállítja le a Kane logisztikai vállalatnak, így azok még ebben az évben forgalomba állhatnak a cég pennsylvaniai telephelyén.