Korábban egy Audi Q7 bőrébe bújva leshettük meg, most viszont már nem titkolózik: így fog kinézni a Bentley 2016-ban érkező szabadidőjárműve. 
A részleteket persze még eltakarják: ilyen az első kerékdobok, a fényszórók és a motorházfedél találkozásának a pontos íve, vagy a hátfal vonalvezetése. Az viszont egyértelműen látszik, hogy viszonylag alacsony építésű, erősen döntött hátsó szélvédőjével határozottan sportos karakterű, oldalfalának domborulataiban a Continental GT idomait imitáló behemótról lesz szó. A sportosságot erősíti a kettős ovális kipufogóvég is. 
A részleteket álcázzák, létezését azonban nem tagadják: látványos felirattal hirdeti magát a Bentley szabadidőjárművének kísérleti példánya
Nincs több titok: így néz ki a Bentley rinocérosza 19
Mint azt a gyár már korábban bejelentette, a továbbra is név nélkül futó SUV elsőként kap majd a márka történetében benzin-elektromos hibrid hajtásláncot. Ebben a prototípusban vélhetően nem ez, hanem a hatliteres, W12-es motor dolgozik; a belépő modellhez elképzelhető a 4.0 V8 ikerturbós erőforrás is. 
A Bentley szabadidőjárműve nem csak lehengerlően erős, de igen drága is lesz; az alapárat brit források 140 000 angol fontra, azaz 53 millió forintra taksálják; a csúcsverziókért akár másfélszer ennyit is elkérhetnek majd. 
Így is jóval olcsóbbnak ígérkezik arról az egyelőre csak pletyka szintjén létező vetélytársról, amelynek érkezését a mai napig nem erősítette meg a gyár. Egyes jelentések szerint 2018-ban mégis színre lép a Rolls-Royce szabadidőjárműve, mégpedig a világ legnagyobb gyémántja után Cullinan néven.
Nincs több titok: így néz ki a Bentley rinocérosza 20