Kerek 600 Nm forgatónyomaték, 408 lóerő teljesítmény, akár 4,0 másodperces gyorsulás – noha motorteljesítménye valamivel alacsonyabb, nyomaték és fürgeség dolgában odapörköl az M4-nek az Alpina új alkotása, a B4 Bi-Turbo. Pedig egészen más úton jutottak el idáig: a 335i háromliteres motorján a kettős megfúvású turbóját ikerturbóra cserélték, új hűtőrendszert és kovácsolt forgattyústengelyt építettek be. 
A BMW M4 jól fésült ikertestvére 1
A BMW M4 jól fésült ikertestvére 13
A két éven át tartó fejlesztés nyomán létrehozott B4 Bi-Turbo ugyanakkor nem csak nagyon gyors, de nagyon finom is tud lenni: kézzel varrott bőrkárpitozás, egyedi fényezések, luxusszőnyegek, hímzett sportülések, adaptív sportfutómű, no meg a gyártótól megszokott, kék műszerek és finom bőrrel vont kormány teszi élménnyé az utazást. 
Az Alpine B4 Bi-Turbo nagy aduja az M4-el szemben a rendelhető összkerékhajtás – ilyenkor csökken 4,0 másodpercre az egyébként 4,2-es (kabrióként 4,5 másodperces gyorsulási idő). Ennek ellenére nem a durván 5 százalékkal kedvezőbb áron kínált M4 alázása (4,1 mp) a cél: az Alpinának esze ágában sincs versenypályára fejleszteni autóit. Talán ezért is férnek meg ilyen jól egymás mellett.
A BMW M4 jól fésült ikertestvére 14