A Daimler marketingesei alighanem szakmai díjat kapnak majd azért a szponzorációért, amelyet kanadai leányvállalatuk vállalt be az idei nyárra. Torontóban rendezik ugyanis június 20. és 29. között a homoszexuális, biszexuális, transznemű és egyéb, feltörekvő nemi identitású közösségek világtalálkozóját, amelynek kizárólagos autóipari szponzora lesz a Smart.
A picuri kétszemélyes járgányt sokan sok mindennek elmondták már, és tény, hogy ha férfias autót keresünk, a Smart márkakereskedéseket nyugodtan átugorhatjuk. Mégis, ezzel a húzásával okafogyottá tett minden támadást a német márka: aki vállalja másságát, azt minek is bántanánk?
A Smart persze finomabban fogalmazott: szerintük azért magától értetődő a kapcsolat köztük és a WorldPride fesztivál között, mert „az autómárka évtizedek óta kérdőjelezi meg a fennálló rendet intelligens, előre mutató városi mobilitási megoldásaival.”
A résztvevők lefotózhatják magukat egy Smart kabrióval, illetve egy Twitteren keresztül működtethető, ingyenes automatából lökhárító-matricákat vehetnek. A fesztivál zárónapján tíz darab elektromos Smart vezeti fel a nagy felvonulást.
Nyitóképünkön Miyu Amaya, művésznevén MiyuDOLLy alkotása látható. A 27 éves művész német-lengyel-thaiföldi-laoszi-vietnami-kínai génekkel rendelkezik, és Texasban él, pontosan tudja tehát, miről szól a másság.