Ahogy tavaly novemberben beharangozták, a Renault bemutatta a rali R3-as géposztályába (ez a Super 1600 amolyan kis költségvetésű változata) szánt, majdnem kész versenyautót. A Clio R3T (T, mint Turbo) a RenaultSport 200 Turbo EDC modellen alapul, ám annak 200 lóereje helyett 240-et tud, az 1,6-os blokk legnagyobb forgatónyomatéka 480 Nm. 

A duplakuplungos EDC váltót kormányról kapcsolható, szekvenciális egység váltotta le, a hajtás maradt az első tengelyen. Ami különlegessé – sőt, a Renault szerint egyenesen kategóriaelsővé – teszi az autót, az a tekintélyes, 4000 versenykilométeres karbantartási periódus. 
Az autó módosított geometriájú első és hátsó futóművet kapott, mind a négy lengéscsillapító állítható. Kerékből kétféle méret áll rendelkezésre: murvára a 15, aszfaltra a 17 colost ajánlják.
A kétliteres szívómotorral szerelt elődből, a Clio R3-ból 380 darabot adott el annak idején a Renault, várhatóan ez az új modell is népszerű lesz a műkedvelő ralisták körében. 
Te, nem veszünk raliautót? 1
Te, nem veszünk raliautót? 9