Stílusos, hűsít és hamarosan világrekorder is lehet: két flúgos amerikai mozgó pezsgőfürdőt épített egy veterán, szárnyas Cadillacből. Csobbanj és toljad!
Két amerikai fiatal, Phillip Weicker és Duncan Forster hat évvel ezelőtt fogott hozzá nagy álma megvalósításához. Vettek egy lepukkant, 1969-es Cadillac DeVille-t, kipofozták, és amikor már majdnem kész volt, valami egészen elképesztőt építettek belőle.
Kiöntöttek üvegszálas műgyantából egy komplett autóbelsőt, hermetikusan beleragasztották az egykori utastér helyére. A tűzfal nyílásait lezárták, a pedálokat és a sebességváltó karját motorcsónakoknál használatos gázkarokkal váltották ki, a csomagtérbe pedig beszereltek egy keringetőszivattyút, egy vízfűtő berendezést és mindazt, ami még egy jacuzzihoz kell.
Az eredmény magáért beszél: az őskori V8-as könnyedén megbirkózik a víz plusz tömegével, sőt, még a strandberendezést is működteti, Bár az üléseknek nincs háttámlája (igazából ülés sincs), ütközés esetén aligha az ostorcsapásos nyaksérülés lesz az utasok legnagyobb problémája.
A két alkotó akár elégedett is lehetne művével, de nem érik be azzal, hogy van egy guruló pezsgőfürdőjük: nekik a világ leggyorsabb guruló pezsgőfürdője kell, ezért a nyár végén elutaznak a Nagy-Sóstóhoz, hogy 100 mérföld/órás (160,9 km/óra) tempóval jogot formálhassanak a címre (vajon mennyi a műfaj jelenlegi rekordja?)
Ehhez persze pénz kell, amit most egy közösségi finanszírozó oldalon szeretnének összehozni. Ha segítenél nekik pár forinttal, itt megteheted.
Az alábbi képeken az építés néhány mozzanata látható, a galériában (vagy a fenti linken) kronológiai sorrendben végigkövetheted az egészet.
Autóval a strandra? Nem: strandot az autóba!
1/20 Itt kezdődött: 1982-es Chevrolet Malibu volt az akkor még egyetemista alkotók első medenceautója
Itt kezdődött: 1982-es Chevrolet Malibu volt az akkor még egyetemista alkotók első medenceautója
Fotó megosztása:
2/20 Indul a projekt...
Indul a projekt...
Fotó megosztása:
3/20 Először szétszedték...
Először szétszedték...
Fotó megosztása:
5/20
Fotó megosztása:
6/20 ... aztán pozdorjából megformálták a medence helyét ...
... aztán pozdorjából megformálták a medence helyét ...
Fotó megosztása:
7/20 .. majd miután MDF-lapból kialakították a negatívot, azt kiöntötték üvegszálas műgyantával.
.. majd miután MDF-lapból kialakították a negatívot, azt kiöntötték üvegszálas műgyantával.
Fotó megosztása:
9/20 Közben a motorral is foglalkoztak azért
Közben a motorral is foglalkoztak azért
Fotó megosztása:
10/20 Üvegszálas műszerfal-panel
Üvegszálas műszerfal-panel
Fotó megosztása:
11/20 Kezd összeállni a projekt
Kezd összeállni a projekt
Fotó megosztása:
13/20 Nem valami kényelmes, de vidám helynek tűnik
Nem valami kényelmes, de vidám helynek tűnik
Fotó megosztása:
14/20 A limbó-hintó menetre kész...
A limbó-hintó menetre kész...
Fotó megosztása:
15/20 Oh yeah baby
Oh yeah baby
Fotó megosztása:
17/20 A Nagy-Sóstóra csak homologizált bukókerettel mehetnek. Vajon hogyan szerelik be?
A Nagy-Sóstóra csak homologizált bukókerettel mehetnek. Vajon hogyan szerelik be?
Fotó megosztása:
18/20 Vizespóló-verseny helyett vizeshűtőmaszk-verseny
Vizespóló-verseny helyett vizeshűtőmaszk-verseny
Fotó megosztása:
19/20 Jöttök csobbanni?
Jöttök csobbanni?
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Itt kezdődött: 1982-es Chevrolet Malibu volt az akkor még egyetemista alkotók első medenceautója
.. majd miután MDF-lapból kialakították a negatívot, azt kiöntötték üvegszálas műgyantával.
Közben a motorral is foglalkoztak azért
Kezd összeállni a projekt
Nem valami kényelmes, de vidám helynek tűnik
A Nagy-Sóstóra csak homologizált bukókerettel mehetnek. Vajon hogyan szerelik be?