Nem tudni, mióta árulta hiába 1999-es Holden Barináját (nálunk Opel Corsa) az ausztrál srác, amikor úgy döntött: elég az amatőr bohóckodásból, ide profi megoldás kell.
Először is legyártott egy weboldalt, amelyen az egzotikus luxusautókat megszégyenítő fotográfiával és szövegezéssel írja le az autót, amely „elég tágas ahhoz, hogy szükség esetén akár a teljes kipufogórendszert elhelyezhessük benne”, illetve amely olyan exkluzív extrákkal bír, mint három darab csereszabatos dísztárcsa, azonos stílusú ülések, és amelynek 0-100 km/óra rovatában ennyi áll: „igen”.
Ha ez nem lett volna elég, hősünk egy reklámfilmet is készített, nem is akármilyet. A legdivatosabb akciófilmek stílusában forgatott, vágott és feliratozott promóvideót jobb nézni, mint néhány béna trélert, és ha el nem is adja az autót, öt nap alatt összeszedett félmillió megtekintést, ami nem rossz annak fényében, hogy sem Justin Bieber, sem Miley Cirus nem szerepel a filmben.
Vannak viszont fehér galambok, tisztelgésképpen a csodálatos John Woo előtt. Egyébként az akciófilmek nagymestere maga is rendezett már reklámfilmet, ezt ni: