A Rolls-Royce nem szereti a konkrét számadatokat. Egykor az autók motorteljesítménye számított tabunak, most pedig a pontos értékesítési számok: csak annyit közöl a gyár, hogy az év első hat hónapjában 33 százalékkal több autót adott el világszerte, mint 2013 első félévében.
A brit autógyártó minden fő piacán növelte forgalmát. Európában 60, Dél-kelet Ázsiában 40, a Közel-Keleten 30 százalékkal több Rolls fogyott; volumen tekintetében egyértelműen az utóbbi piac vitte a vállán a márkát.
Torsten Müller-Ötvös elnök-vezérigazgató szerint a márka sikerének kulcsa a Wraith volt; a Ghost modellen alapuló kupé tavaly ősszel lépett piacra, így az első féléves eladásokban még nem játszott szerepet. Továbbra is jól fogy ugyanakkor a Phantom csúcsmodell, míg az egyéni igények szerint kialakított autók aránya már évek óta folyamatosan emelkedik.
A Rolls-Royce az eladott autók mennyiségét, illetve a modellválasztékot tekintve egyaránt világelső a 200 000 euró (60 millió Ft) feletti árkategóriájú luxusautók szegmensében.