A gombamód szaporodó villanyautó-manufaktúrák köréből egyre nehezebben lehet kitűnni. A német nanoFlowcell AG ebből a szempontból különlegesség: a klasszikus lítiumion, lítium-polimer akkuk helyett újszerű energiatároló technológiát alkalmaz, amely a hagyományos akkumulátorok jellemzőit a hidrogén üzemanyagcella működési elvével kombinálja. Ebben két külön tartályban tárolt elektrolit folyik át egy membránon, amely elválasztja őket egymástól, és közben elektromos áramot állít elő. 

Hogy ez pontosan hogy megy végbe, nem értjük, de a gyártó szerint a technológia teljesítmény/tömeg aránya ötször kedvezőbb, mint a lítiumion akkuké. 
Elegáns, egzotikus belső tér, hihetetlenül széles A-oszloppal
Elegáns, egzotikus belső tér, hihetetlenül széles A-oszloppal

Elegáns, egzotikus belső tér, hihetetlenül széles A-oszloppal

Így már érthető (és majdnem hihető), hogy a Quant elvileg benzines szupersportkocsikhoz méltó motor- és menetteljesítményekre képes: a kerekenként elhelyezett, összesen négy darab villanymotor kombinált csúcsteljesítménye 635 lóerő, az autó 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, a végsebesség 380 km/óra. Egy feltöltéssel 600 kilométert képes megtenni a négyüléses kupé, ami így minden szempontból veri a Tesla Model S képességeit. 
Mindezt persze már tavasszal lehetett tudni az autóról, ám akkor csak az alkotók szavának hihettünk az eléggé meredek adatokkal kapcsolatban. Mostanra viszont a TÜV megadta a németországi típusbizonyítványt a Quantnak, így hamarosan megkezdődhet a vélhetően méregdrága autó gyártása.
Félelmetes sportkocsi Németországból 18
Félelmetes sportkocsi Németországból 19
Félelmetes sportkocsi Németországból 20
Félelmetes sportkocsi Németországból 21