A Nürburgringen készített kémvideók általában fél, legfeljebb egy perc hosszúak. Nincs miért többet mutatni: a néző ennyiből úgyis képet alkothat az adott prototípusról. Ez esetben azonban több mint három percen át élvezhetjük a Ford Mustang SVT (Special Vehicle Team) köreit, feltéve, hogy felhangosítjuk számítógépünket – hang nélkül ugyanis eléggé monoton a felvétel, na de hanggal…! 

A Mustang SVT (más néven GT350) alapját természetesen az új generációs Mustang adja, ám várhatóan jóval keményebb felfüggesztést kap, toronykitámasztással, a Ford főhadiszállása környékén az év elején észlelt példányokon lyuggatott karbon-kerámia féktárcsákat láttak a megfigyelők. Emellett az aszfaltot seprő, mély első kötény, a motorházfedélbe vágott légbeömlő, az első kerékívek mögötti fékhűtő nyílások, dupla ikerkipufogó, nagyobb keréktárcsák és funkcionális diffúzor különbözteti meg mezei kistestvérétől. 
A Car and Driver információi szerint az SVT az 5.0 V8 könnyített főtengelyű, felfúrt változatát kaphatja meg; az akár 550 lóerős motor könnyedén elforoghat 8000/perc fölé – így már érthető a Nürburgringet betöltő hangorgia.