26 évvel az F40 után a Ferrari ismét turbómotoros modellt készített, a megújult Californiába kerül ilyen blokk. Ám ez csak az első a sorban, mint a Car magazin megtudta, jövőre a 458 Italia is hasonló módon frissül fel.
Az M458-T (M= modified, T= turbó) hasonló hengerűrtartalmú motort kap, mint a California, de jóval erősebb kivitelben. Ez nem is csoda, hiszen a California új, 3,9 literes turbós motorja 560 lóerős, míg a 458 4,5 literes szívómotorja 570 LE jelenleg.
A brit lap információja szerint mintegy 100 lóerővel gazdagodik a 458-as, azaz 670 lóerős lehet. Mi a Vezess.hu-nál egy kicsit sokalljuk ezt az értéket, hiszen a 12 hengeres Ferrari FF 660 lóerős, és az autógyártók általában igyekeznek betartani a hierarchiát a modellek között. Ezért szerintünk valószínűbb, hogy 630 lóerő körüli teljesítménnyel érkezik a megújult 458-as.
A 142M kódnév alatt fejlesztet modell a nagyobb teljesítménynek köszönhetően bizonyosan gyorsabb lesz, mint a szívómotoros elődje. Várhatóan 3,1 másodperc alatt képes lesz elérni a 100 km/órás tempót és nagyjából 335 km/órás végsebesség várható tőle.
Persze nemcsak a motor lesz új, azzal párhuzamosan kívül-belül felfrissül a modell. A motor nagyobb hűtésigénye miatt átalakul az orr-rész, miközben a látvány kedvéért a lámpák is megújulnak. Belül megjelenik ugyanaz az új Harman-Kardon fedélzeti elektronika, amely már képes az Apple készülékeivel kommunikálni. A parkolást tolatókamera könnyíti majd meg.
A Ferrari M458-T márciusban, a Genfi Autószalonon debütál.