Az együttműködés első aktív mozzanata a Bajnokok Ligája soron következő évadát előkészítő, globális reklámkampány, amely a tegnap esti UEFA szuperkupa mérkőzés élő televíziós közvetítése során debütált.
„Nagy örömünkre szolgál, hogy Andrést és Thiagót, új UEFA Bajnokok Ligája nagyköveteinket a Nissan-család tagjaként üdvözölhetjük, és izgatottan várjuk legújabb globális reklámkampányunkban való részvételüket.” – nyilatkozta Bastien Schupp, a Nissan Europe marketingért felelős alelnöke. „Andrés és Thiago a labdarúgás vezető játékosai, akik számos címet elnyertek már, most pedig szenvedélyükkel és lelkesedésükkel támogatják a Nissant a szurkolókat célzó innovatív megoldások kifejlesztésében.”
Az Engineers of Excitement kampány keretében Andrés Iniesta és Thiago Silva nem csak a filmeken, hanem több alkalommal személyesen is megjelenik, és részt vesz majd a mérkőzésnapokon tartandó rendezvényeken.
A megállapodás értelmében a Nissan a 2014-2015-ös szezontól a 2017-2018-as szezonig négy idényen keresztül az UEFA-szuperkupa és az UEFA Bajnokok Ligája hivatalos globális autóipari beszállítója lesz.