Nehéz volna a formatervezésre vonatozó következtetéseket levonni az itt látható, városi környezetben készített képekről. A BMW komoly erőfeszítéseket tett, hogy a legkisebb részletet se árulja el a legkorábban a jövő év végén piacra lépő autóról; például idétlen szükséglámpával helyettesítette a hátsó helyzetjelzőket, de a hűtőmaszk és a fényszórók körvonalát is erős maszkolás rejti. Annyi azért kivehető, hogy mindkettő keskenyebb lesz.

Arányiban ismerős az autó: nagyon úgy tűnik, hogy főbb méreteiben nem vagy csak kis mértékben fog eltérni a jelenlegi modelltől a következő generáció. Keskenyebbnek tűnik a csomagtérfedél, csökkent a hátsó túlnyúlás és erőteljesebben esik a tetővonal. 
A hajtásláncok választékában a konnektoros hibrid lesz a nagy újdonság, ám ez csak a későbbiekben fog megjelenni; a hagyományos kínálat csúcsán megmarad a 12 hengeres motor. 
Aktív és passzív biztonsági rendszerek, fejlett infotainment megoldások és innovatív kényelmi extrák várhatók az autóhoz, amely valamikor 2015 végén lép majd színre.
Alapjaiban átdolgozott, jóval könnyebb autóként lép színre másfél éven belül az új generációs BMW 7-es.
Közeleg a BMW új zászlóshajója 13