A GT-R szuperkupé által ihletett első lökhárító, megnövelt központi légbeömlő, új, vízszintes LED nappali világítás, az első kerekek előtt vágott, keskeny légbevezető rések: a 370Z nagyobb teljesítményű Nismo változata jól felismerhető változásokon ment át. A képet fekete keretű fényszórók és egyedi, piros betétes első kötény teszik teljessé. 

Oldalról az újrarajzolt küszöbök és külső tükrök, valamint az új, 19 colos, fekete-ezüst felnik segítenek felismerni a 2015-ös modellt, míg hátul csökkentették és optimalizálták a légterelő méretét. 
A formai frissítésen túlmutató, átfogó módosításoknak vetette alá felpaprikázott sportkupéját a Nissan. Várhatóan nem lesz drágább a 370Z Nismo.
Megújult a Nissan sportkupéja 33
Az utastérben új Recaro sportülések, piros-fekete bőrkárpitozás, illetve Alcantara felületek várják a vezetőt. 
Ami a műszaki tartalmat illeti, a motoron nem változtattak: a 3,7 literes V6-os továbbra is 344 lóerős, álló helyzetből 5,2 másodperc alatt gyorsul százra az autó. A futóművet komfortosabbra hangolták, módosítva a hátsó rugókat és lengéscsillapítókat, valamint hatékonyabb zajcsillapítással csökkentették a gördülési- és útzaj szintjét. 
Megújult a Nissan sportkupéja 34
Az új futóműhangolást és a korábbi vázas helyett héjas szerkezetű üléseket egyébként a Nismo széria egyéb tagjain is alkalmazzák majd. 
A hagyományos kivitelű 370Z csökkentett teljesítményű, 328 lóerős kivitelben kapja meg a 3,7 literes motort; ez kézi sebességváltóval 5,3, automatával 5,6 másodperc alatt gyorsítja százra az autót. A ráncfelvarrott kivitelek októbertől váltják az árlistákon a jelenlegi modelleket.
Megújult a Nissan sportkupéja 35