Amikor az embert megpróbálja kilapítani másfél tonna, kontrollálatlanul repülő acél, nem hiányzik a nyakára még egy ijedős őzike. 

A cím igazából félrevezető, hiszen nem a nőkkel, még csak nem is a versenypályával van baj, hanem az utasokkal. Közülük is csak azokkal, akik nem férnek a bőrükbe. Mivel azonban az alábbi videón jelentős mennyiségű rózsaszínbe burkolt kacsó dönt úgy, hogy tovább fokozza a vészhelyzetet, marad a cím, a tanács azonban általános érvényű: akárki ül is az anyósülésen, tartsa magát távol az autó vezetésétől, különösen, ha 200 km/óráról próbálunk vészfékezni.
A halálközeli élményt egyébként egy Westfield Megabusa fedélzetén élték át rövidnadrágos olasz barátaink: a Lotus Seven mintájára készült brit torpedó orrában egy 1,3 literes, négyhengeres motor dolgozik. Ez első hallásra nem tűnik valami soknak, ám a blokk eredetileg a Suzuki Hayabusa hiper-motorkerékpárt hajtotta, 312 km/órával. 
A Westfield ennyivel nem tud menni (leginkább azért, mert aerodinamikája egy féltégláéval vetekszik), de a 185 lóerő és a 440 kg menetkész tömeg párosítása komoly menetdinamikát ígér. A gyártó szerint 3,5 másodperc alatt van százon az autó, a 220 km/óra végsebesség a burkolatok hiányában nem evilági élmény lehet.