Mi az: annyiba kerül, mint egy villanyautó, és négy másodperc alatt gyorsul 100 km/órára? 

A legújabb válasz a kérdésre a Zenos E10 S, a fiatal brit manufaktúra második terméke. Az elsővel még tavaly ősszel ismerkedhettünk meg, a mostani valójában annak a sportváltozata (már ha van értelme meghúzni ez a vonalat egy olyan autónál, amelynek se teteje, se szélvédője, de még ajtaja sincs). 
A teljesítménynövekedés egyébként jelentős: míg az eredeti modell kétliteres Ford motorja 200 lóerőt és 210 Nm nyomatékot tudott, az újonc turbós erőforrása 250 lóerővel és 400 Nm nyomatékkal hergeli a pilótát. A tömeg csak minimálisan változott, így erre a teljesítményre nem egészen 700 kg jut – ez négy másodperc körüli százas gyorsulásra elég, a végsebesség 217 km/óra. 
Csupasz és nagyon siet 1
Csupasz és nagyon siet 13
Az öccsénél 20 százalékkal drágább, 30 000 angol fonttól (12 millió Ft) kapható Zenos E10 S 285 mm-es féktárcsákat, valamint 16, illetve 17 colos OZ felnikre szerelt Avon abroncsokat kapott, a felfüggesztés elöl-hátul kettős keresztlengőkaros, a lengéscsillapítókat a Bilstein szállítja. Minden kerékdob leszerelhető, aminek nyilván csak pályán van értelme, ott viszont annál több. 
Ebben az esetben viszont érdemes még rádobni 1,2 millió forintot a vételárra, hogy megkaphassuk a Track verziót, amit részlegesen önzáró differenciálművet, az öt- helyett hatfokozatú kézi váltót, kompozit versenyüléseket, gyorscsatlakozós kormánykereket, négypontos versenyöveket, állítható lengéscsillapítókat, valamint (miért pont itt?) fűthető vezetőülést kínál. 
A Zenos a következő években állítólag visszafogottabb modellekkel is előrukkolt majd: az E11 roadster 2016-ban, az E12 kupé két évre rá érkezik.
Csupasz és nagyon siet 14