A hátsó tengely egyes komponenseinek potenciális problémája miatt visszahívta exkluzív szupersportautójának, a 918 Spydernek négy tucat példányát a Porsche. Mindez még júniusban történt, ám a cég csak most számolt be az akcióról a nagyközönségnek. 

A meghibásodással fenyegető, nem részletezett jelenséget a gyár egy rutinszerű minőség-ellenőrzés során fedezte fel. Összesen negyvenhat darab autó volt érintett, ezek tulajdonosait személyesen értesítették, és rövid úton orvosolták a problémát. 
A 918 Spyder kormányozható hátsó felfüggesztése. Nem árulták el, mi volt a gond.
A 918 Spyder kormányozható hátsó felfüggesztése. Nem árulták el, mi volt a gond.

A 918 Spyder kormányozható hátsó felfüggesztése. Nem árulták el, mi volt a gond.

A Porsche idén márciusban kezdte el forgalmazni a hibrid szupersportkocsit, amelyből mindössze 918 példányt készülnek gyártani. Ez a mennyiség várhatóan még idén elfogy, és ha így lesz, ennyi volt: Matthias Müller, a cég elnök-vezérigazgatója szerint nem volna igazságos a vevőkkel szemben, ha akár eggyel többet gyártanának a 780 ezer euróért (246 millió Ft) kínált autóból. 
Bár a beavatkozás részleteiről nem számolt be a gyár, ezt a visszahívást minden bizonnyal sokkal olcsóbban megúszták, mint az idei évjáratú 911 GT3 modelleknél: miután két autó kigyulladt, a Porsche a világon összesen eladott mind a 785 darab kocsit berendelte a márkaszervizekbe, és nemes egyszerűséggel kicserélték a motorjukat.
Icipici visszahívás a Porschénál 18
A Porsche 918 nyolchengeres benzinmotorja és két villanymotorja összesen 887 lóerőt ad le, a kombinált forgatónyomaték a sebességfokozattól függően 917 és 1280 Nm között lehet. Az autó 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 345 km/óra. Nem mellékesen jelenleg ez a világ legfürgébb sorozatgyártású autója: tavaly nyáron 6 perc 57 másodperc alatt tette meg a Nürburgring nagykörét. 
Megnéznéd a rekordot? Kattints!
Icipici visszahívás a Porschénál 19