A fotók hivatalosak, az információ nem az: számos autógyárral ellentétben a Toyota nem kívánta az októberi világpremier előtt megsejtetni közelgő tanulmányának részleteit, de a sors közbeszólt, a képek nyilvánosságra kerültek, mi pedig próbáljuk összefércelni a részleteket.
A Toyotának szüksége volna egy kompakt szabadidőjárműre a RAV4 alatti méretosztályban. A megoldást a kiforrott SUV-nál 30 centivel rövidebb Auris (4570 v. 4275 mm) jelentheti, amelyből már elkészítették az emelt hasmagasságú verziót; a júniusban a vezess.hu hasábjain is bemutatott autóról feltételeztük, hogy hibrid hajtást, méghozzá a hátsó tengelyre illesztett villanymotorral megoldott összkerékhajtást kaphat.
A C-HR névre keresztelt, lendületes külsejű tanulmány minden bizonnyal ennek az Auris terepmodellnek az újrastilizált kiadása. A LED-es fényszórók, a Lexust idéző hátsó lámpatestek ugyan kissé merészek, de a legkorábban két, inkább három év múlva beinduló sorozatgyártásig vélhetően még egyszerűsödni fog a dizájn.