Toto Wolff, a Mercedes csapatfőnöke szerint a Szingapúri Nagydíj bizonyította, hogy 2015-től nehezen működhet az FIA által elképzelt formában a rádiótilalom. A vezetéstechnikai tanácsokat tartalmazó üzeneteket azonnali hatállyal betiltották, az autó beállításaival és műszaki állapotával kapcsolatos rádiózás azonban csak a következő szezontól lesz tilos.

F1: Át kell gondolni a rádiókorlátozást 1
F1: Át kell gondolni a rádiókorlátozást 5


Wolff szerint ez óriási nehézségeket okoz majd a csapatoknak, amire Nico Rosberg szingapúri esete volt a jó példa. „Ha szigorúan veszem, jó néhány üzenettel kapcsolatban mi is a határon voltunk” – utalt Wolff arra, hogy a verseny után a McLaren a Red Bullt támadta a Daniel Ricciardónak küldött kerékvetős üzenetek miatt.

„De igazán 2015 aggaszt. Ha a tilalmat az eredetileg tervezettnek megfelelően már Szingapúrra bevezették volna, az igazi rémálom lett volna számunkra. El tudják képzelni, milyen lenne némának maradni egy olyan helyzetben, mint amilyenbe Nico került? Hogyan kommunikáljunk majd egy pilótával, akinek nem működik a kormánya? Ez nagyon is biztonsági kérdés.”

„Szerintem Charlie Whiting és az FIA is felismerte, hogy ezt a kérdést még vizsgálni kell. Biztos vagyok benne, hogy a végén jó megoldás születik.”