Az alapkivitel-közeli tipikus cégautó, egy flotta-Passat nyilván nem lesz olyan elképesztően finom, puha és igényes, mint a Párizsi Autószalonon kiállított példányok. De aki akarja, olyan fabetétes, bőrüléses, gyerekpofi-támaszos Passatot konfigurálhat majd magának, amelyből nézve teljesen értelmetlennek tűnik majd egy Audi A4-es vagy akár A6-os presztízs-felára. Egy ilyet vetettünk alá tomportesztnek Párizsban:

a videó a hirdetés után indul

Az immár 650 literes csomagtartó, a TFT-monitorral helyettesített műszeregység és a motorválaszték részleteiben ebben a cikkben érdemes elmerülni, melyben Földes Attila kollégánk számolt be az első statikus bemutatóról, még júliusban. Mi Párizsban a GTE konnektoros hibridváltozat mellett már csak ennyi újat láttunk a Passattal kapcsolatban:

A nyolcadik generációs VW Passat tökéletesen illeszkedik az aktuális VW-termékvonalba, tovább erősíti a VW-embléma paradox presztízsértékét

Ő is beült az új Passatba

Ő is beült az új Passatba

A Vezess.hu Párizsi Szalonról írott cikkeit ebben a rovatban gyűjtjük.