A klasszikus stílusjegyek sem tudják elfedni, mennyivel nagyobb, húsosabb autó a 2015-ös Mustang, mint az 1964-es ősmodell
A klasszikus stílusjegyek sem tudják elfedni, mennyivel nagyobb, húsosabb autó a 2015-ös Mustang, mint az 1964-es ősmodell
Fotó megosztása:
A klasszikus stílusjegyek sem tudják elfedni, mennyivel nagyobb, húsosabb autó a 2015-ös Mustang, mint az 1964-es ősmodell
A klasszikus stílusjegyek sem tudják elfedni, mennyivel nagyobb, húsosabb autó a 2015-ös Mustang, mint az 1964-es ősmodell
Fotó megosztása:
A klasszikus stílusjegyek sem tudják elfedni, mennyivel nagyobb, húsosabb autó a 2015-ös Mustang, mint az 1964-es ősmodell
A klasszikus stílusjegyek sem tudják elfedni, mennyivel nagyobb, húsosabb autó a 2015-ös Mustang, mint az 1964-es ősmodell
Fotó megosztása:
Egész kulturált a beltér, nincs az az amerikai igénytelenség, mint például a Camaróban
Egész kulturált a beltér, nincs az az amerikai igénytelenség, mint például a Camaróban
Fotó megosztása:
Tető nélkül is vonzó jelenség
Tető nélkül is vonzó jelenség
Fotó megosztása:
A klasszikus stílusjegyek sem tudják elfedni, mennyivel nagyobb, húsosabb autó a 2015-ös Mustang, mint az 1964-es ősmodell
Nem először mutatják be Európában az új Mustangot, amit a modell 50 éves története során most először az Óvilágban is hivatalosan forgalmaznak majd. A tavaly decemberi barcelonai
mindent-a-szemnek bemutató és a tavaszi, lisszaboni
focis előrendelési kampány után azonban most bele is ülhettünk a kocsiba. Az első benyomások alapján nem okoz majd csalódást!
a videó a hirdetés után indul
Az új Mustang európai verziója ötliteres, 418 lóerő és 524 Nm leadására képes V8-as szívó vagy 2,3 literes, 314 lóerős, 434 Nm-t tudó négyhengeres turbómotorral érkezik jövő év elején. Az európaiaknak szóló sajtóközleményben több érdemi adat nem is szerepel a kocsiról, de az amerikai Ford-oldalakon egy aggasztó adatot azért még elcsíphetünk. A Mustang 16 mázsát nyom – kíváncsian várjuk a menetpróbát, amikor majd kiderül, hogy nem lesz-e túl húsos, nehézkesebb az első Mustangnál – ami csupán 1100 kilót nyomott. Igaz, az alapmotorral nem is volt erősebb 101 lóerősnél.
A Vezess.hu Párizsi Szalonról írott cikkeit ebben a rovatban gyűjtjük