A Ford 2004-től 2006-ig gyártotta azt a sziporkázó, bár gondoktól kísért sportautót, amellyel az 1964-ben bemutatott, a maga korában igen sikeres GT40 (lent) előtt tisztelgett. Az egykori versenyautó 1967-ben az első és máig egyetlen, teljesen amerikai tervezésű és építésű autóként győzött a Le Mans-i 24 óráson, és bennfentesek szerint a diadal közelgő évfordulójára emlékezetes ajándékkal készül meglepni rajongóit a márka.
Konkrét adatok még nincsenek, de sejthető, hogy nem csak utcai, hanem versenyváltozat is készülne az autóból, amivel ráadásul visszatérnének Le Mans-ba.
A spekulációk szerint ezt a versenyautót egy 3.5 V6-os turbómotor hajtaná, míg az utcai variáns a Ford Mustang GT350-ben is szolgálatot teljesítő 5.2 V8 megnövelt teljesítményű változatával lehetne boldog. A blokk teljesítménye még alapkivitelében sem ismert, várhatóan megközelíti a 600 lóerőt, így a tíz évvel ezelőtti GT (lent) utódja akár 625-650 lóerős is lehet.
A korábban beharangozott hibrid sportautóról ez alkalommal nem esett szó.