Bravúros bemutatóval búcsúzott az idei DTM-szezontól az Audi: az RS 7 típus egy autonóm vezető rendszerekkel felszerelt RS 7 példánya alig több mint két perc alatt autózta körbe a 4574 méteres pályát – vezető nélkül. 

A centiméteres pontosságú manőverezéshez a jármű különlegesen korrigált GPS jeleket használt, amelyeket autóipari szabványoknak megfelelő wifi kapcsolaton, valamint a biztonságot szolgáló, redundáns rádiókapcsolaton keresztül kapott meg az autó. Emellett a fedélzeten elhelyezett, háromdimenziós kamerák vették a pálya képét, amelyet egy fedélzeti számítógép folyamatosan összevetett a benne eltárolt, ideális pályaképpel. 
Sofőr nélkül száguldott a versenypályán az Audi 1
Sofőr nélkül száguldott a versenypályán az Audi 33
Ez persze valójában azt jelenti, hogy az RS 7-es egy virtuális segédvonalon haladt végig, de teljesítménye így is bámulatra méltó.
Az Audi először tíz éve mutathatott fel sikeresen eredményeket az autonóm vezetés terén. Az azóta eltelt években elért vívmányokat folyamatosan hasznosítják a sorozatgyártásban, a sávelhagyást gátló, távolságtartó, holttérfigyelő rendszerek mind ilyen kísérletek nyomán születettek meg.