Lehetne olyan semmitmondó szöveggel indítani, hogy „1993-as BMW M5, tökéletes állapotban eladó”, és a márkakedvelőkön kívül már be is zárja mindenki a cikket, de szerencsére vannak tények, számok, adatok és árak, amik fel fogják kelteni az érdeklődésed. 
Kezdjük rögtön azzal, hogy ez a 21 éves autó volt az első abból a 236 darab E34-es M5-ből, amit az észak-amerikai piacra gyártottak, és eddig mindössze 15 770 kilométert tettek meg vele. A 315 lóerős, hathengeres BMW jelenlegi tulajdonosa úgy döntött, hogy megválik imádott járművétől, aminek meg is kéri az árát. 95 000 dollár ellenében (majdnem kereken 23 millió forint) lehet másé a gép. 
A 21 éves BMW, ami drágább, mint az új 1
A 21 éves BMW, ami drágább, mint az új 37
Ez az ár pontosan 1400 dollárral több (340 ezer forint) mint amennyibe Amerikában kerül a vadonatúj, 560 lóerős M5 F10. Magyarországon az új modell listaára 23 455 118 forint, áfa nélkül.
A 21 éves BMW, ami drágább, mint az új 38
Az E34 még abból a korszakból való, amikor nem volt minden mozdulatunk elektronikus kütyük által alaposan kielemezve, és a hibát a bőrünkön éreztük meg, nem pedig a műszerfalon villogó különböző lámpák visszajelzéséből. És azt sem szabad elfelejteni, hogy ezt az autót még kézzel rakták össze, szinte az utolsó csavarig.
A 21 éves BMW, ami drágább, mint az új 39
A százas sprintet 6,4 másodperc alatt teljesíti, végsebessége pedig 250 km/óra, ami nyilván korlátozva van.
A gumit viszont mind az új, mind pedig az 1989-től 1995-ig gyártott verzióról ugyanúgy le lehet égetni:

Most pedig már csak egy kérdés van hátra:
Neked melyik M5-ös BMW kellene?
A régi
59% (687)
Az új
19% (219)
BMW? Kinek kell az?
22% (263)