Amíg Európában és Észak-Amerikában az 500-as n-edik variációja émelyíti a cukiság-túltengésre érzékeny közönséget, a Fiat dél-amerikai részlege merész módon a pick-upok bőséges hasmagasságát a szedánok komfortjával és a kupék agresszív dinamizmusával elegyítő modellt alkotott.
Élet az 500-ason túl: brutális Fiat terepkupé 1
Élet az 500-ason túl: brutális Fiat terepkupé 17
A Fiat Concept Car 4 (FCC4) négyajtós kupéként egészen egyedülálló sziluettet kapott. Az orrkialakítást egyedivé teszi a felül elhelyezett LED-es nappali fénysor, amely alatt további fényforrások kaptak helyet. Hátul a fedett plató és az aszimmetrikus ajtókialakítás tűnik fel; a lökhárító az emelt hasmagasság mellett egyáltalán nem praktikus, viszont látványos módon sportos személyautókat idéző kialakítást kapott, a lámpatest itt is diódás. 
A karosszéria egészét matt és fémesen csillogó felületek váltakozása jellemzi, a különleges, kék fényezés és a műfajban megszokottnál több üvegfelület kifejezetten dinamikus hangulattal ruházza fel a kereken ötméteres, 194 centi széles, 1,6 méter magas járművet. 
Élet az 500-ason túl: brutális Fiat terepkupé 18
A Sao Pauló-i Autószalonon bemutatkozó modell hajtásláncáról nem ír a Fiat, vélhetően a Brazíliában piacvezető Strada modell legnagyobb, 1,8 literes Flex E.torQ kettős, benzin-alkohol üzemű motorja került a tanulmány orrába, hacsak nem már a tervezett Mitsubishi-alapú Fiat haszonjármű előfutárát tisztelhetjük benne.