Látványos kék-fehér-szürke fényezés, robusztus alufelnik, földig érő sárfogó gumik – látszólag ennyiből állt csupán a felkészülés arra a merőben szokatlan sportszereplésre, amelyre hidrogénüzemű szedánját, a hamarosan Európában is színre lépő FCV-t küldte a Toyota. 

Persze ez így nyilván nem igaz, a további részletekről azonban nem nyilatkozik a vállalat, így nem tudjuk, módosították-e az üzemanyagcellás modell futóművét, hajtásláncát. 
Mielőtt valaki megijedne, hogy a versenytempóban baja esik az egyelőre prototípusként létező, hallatlan nagy értéket képviselő autónak, megnyugtatjuk: az FCV nem élesben indul a futamon, hanem nulladik autóként (zero car) megy végig a szakaszokon, hogy ellenőrizze, biztonságos-e az útvonal, na és hogy megmutassa magát a japán közönségnek, akik már áprilistól hozzájuthatnak a teljesen emissziómentes üzemű autóhoz. 
A Toyota az FCV különlegesen átépített példányával vesz részt a japán ralibajnokság utolsó futamán. Nem a győzelem a cél.
Ökoautóval ralizik a Toyota 13
Utcai kivitelében a Toyota FCV nagyjából 10 mp alatt gyorsul 100 km/óra sebességre, hatótávolsága megközelíti az 500 kilométert, üzemanyagtartálya pár perc alatt feltölthető hidrogénnel. Az autóról itt olvashatsz további részleteket.