A rejtélyes körülmények között elhunyt Uwe Gemballa cégét megviselte a válság, de most úgy tűnik, az egzotikus tuningautókat építő márka ismét talpra áll. Már készen állnak a tervek a következő nagy dobásra, a Porsche 918 Spyder hibrid szupersportkocsi felpaprikázására, erre azonban nem kerülhet sor, amíg le nem zárják a jelenleg futó Mirage GT szériát.
A kilenc évvel ezelőtt bemutatott autócsoda a Porsche Carrera GT (2004-2007) alapjaira épült. A motor teljesítményét 612-ről 670 lóerőre növelték, a nyomatéki csúcs 590 helyett 630 Nm. Az autó 3,7 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, végsebessége 335 km/óra (Porsche Carrera GT: 3,9 mp, 330 km/óra).
Az autó alatt új az F1 virágkorát idéző hangon trombitáló kipufogórendszer, és vadonatúj a szénszálas kompozitokból elkészített aerodinamikai csomag.
A huszonöt darabos szériából mára huszonhárom példányt adtak el, többségüket a Közel-Keleten, így most már csupán két embert érhet az az öröm és boldogság. Ha futja rá, és vennél, de félsz, hogy városban nyűg lesz, ne aggódj: a Gemballa spéci kuplungot használ, ami bírja az igénybevételt, de könnyű kinyomni és adagolni.