Az 2014-es új szabálycsomag nyújtotta lehetőséggel nem tudott élni a Ferrari, az olasz csapat a korábbinál is versenyképtelenebb lett, aminek személyi következményei is lettek: lemondott a csapatfőnök Stefano Domenicali, repült a motorfőnök Luca Marmorini, megbuktatták az elnököt, Luca di Montezemolót, az idény végén pedig Fernando Alonso is távozik.
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Nemrég felröppent, hogy a maranellói alakulat 2015-ben sem várhat sokat a Forma-1-ben, ugyanis az új autó nem hozza a remélt számokat a szélcsatornában – egy friss hír szerint a Ferrari új elnöke, Sergio Marchionne is aggódik már.
„Ez az idei vagy a jövő évi autó?” – kérdezte állítólag a La Gazzetta dello Sport szerint, amikor bemutatták neki a 2015-ös terveket, grafikákat.
A lap hozzáteszi, hogy Maranellóban további fejek hullhatnak: a technikai igazgató Pat Fry jövője már azóta kétséges, mióta tavaly ősszel nagyon hasonló pozícióban felvették James Allisont, emellett a főtervező Nikolas Tombazis rúdja is kifelé áll.
Tombazist illetően a Ferrari szóvivője így nyilatkozott a spanyol Marcának: „A Ferrari főtervezője jelenleg Niolas Tombazis, mást nem tudok hozzátenni.”