Két háromhengeres motorral debütál a modellfrissítésen átesett Audi A1. A belépő modellt az egyliteres, 95 lóerős benzinmotor hajtja, míg a dízelek között az 1,4-es jelenik meg, 90 lóerős teljesítménnyel. A két háromhengeres újdonság mellett a másik négy motor is megújult, mindegyikük erősebb és akár 10 százalékkal takarékosabb lett.
A futóművet is alaposan átdolgozták. Új az elektromechanikus kormányszervó, megjelent a kínálatban az adaptív lengéscsillapítás, amelyet a motorkarakterisztikával és a minden motorhoz rendelhető duplakuplungos sebességváltóval együtt három állásban szabályoz a szintén új Drive Select rendszer.
Az utastérben hangvezérelt MMI navigációs rendszer, internetes csatlakozási lehetőség, valamint fedélzeti wifi-hálózat zárkóztatja fel nagyobb testvéreihez az A1-est, amely átrajzolt homlokzata és fényszórói mellett két centiméterrel megnövelt karosszériahosszáról (398 cm) is felismerhető. A tetőkeret, illetve a tetőlemez eltérő színű fényezéssel is rendelhető.
Átdolgozták a felszereltségi szinteket, új kivitelek jelentek meg a kínálatban. A zászlóshajó S1 azonban nem változott: kétliteres benzinmotorja továbbra is 231 lóerős, az autó 5,8 mp alatt gyorsul 100 km/órára.