Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Fotó megosztása:
Míg korábban a Forma-1-es versenyzők a csapat előző évi konstruktőri helyezése alapján kaptak rajtszámokat – pl. a 4. helyezett csapatnál a 7-8-ast -, 2014-től a pilóták egy általuk választott, 2 és 99 közé eső számmal indulnak, amelyet pályafutásuk végéig meg is tartanak.
Természetesen a címvédő a korábbi rendszerhez hasonlóan kivételt képez, a bajnoknak jár az 1-es, ahogy idén Sebastian Vettel autóján is az szerepelt (jövőre az 5-ösre vált, ezt választotta).
Az Abu-Dzabi Nagydíjon megszerzett második világbajnoki címe után 2015-ben Lewis Hamiltoné lenne az 1-es, azonban a futamot követően a brit Sky Sportsnak azt nyilatkozta, hogy ő szeretné megtartani a 44-est, azonban tudja, hogy „meg kell majd harcolnia ezért a csapattal”.
És ha már 44-es: a leintés után a rádión a „driver default 44” beállítás bepötyögését kérték az angoltól, ami után a kormány LCD-kijelzőjén az alábbi meglepetés várta a Hamiltont.
This was driver default #44 that came up on @LewisHamilton‘s screen on the in lap! HOW COOL IS THAT?! #W05LDCHAMPION pic.twitter.com/PTcmwgXkjg
? MERCEDES AMG F1 (@MercedesAMGF1) November 23, 2014