Az Audi történetében fontos mérföldkő volt Talladega: Bobby Unser 1986-ben ezen az amerikai versenypályán 332 km/óra átlagsebességgel körözött Audi 5000 CS Turbo versenyautójával. Legnagyobb mért sebessége meghaladta a 350 km/órát.
Ha ezt a tempót nem is éri el, 325 km/óra végsebességével nincs oka szégyenkezni az MTM tuningműhely új Audi S8-átiratának, a Talladegának – főleg, mert mesterségesen korlátozott sebességről van szó, amit igény (és megfelelő abroncsok felszerelése) esetén akár felül is lehet írni.
A 4.0 V8 ikerturbó motor teljesítményét a gyári 520 lóerőről 760-ra tornázták fel, a forgatónyomaték 650 helyett 945 Nm. Elemi ereje nem egészen 3,5 másodperc alatt repíti 100 km/órára az autót, 200-ig 10,5 másodpercig tart a gyorsulás. Ilyen menetteljesítmények mellé nem ártanak a karbon-kerámia fékek, amelyek kitöltik a 21 colos könnyűfém tárcsák öblét.
Az MTM mindössze 25 darabot készít a Talladega S8-asból, egyenként közel 190 000 euróért (58 millió Ft) – ennyi pénzből vehetnénk egy gyári S8-ast, és mellé kis híján egy S6-ost, na de mit kezdenénk két autóval?