Összesen 39 darab készült a legendás Ferrari 250 GTO-ból a hatvanas évek elején. A 3445-ös alvázszámú példány pedig két évvel ezelőtt tört össze a milliárdos Cristopher Cox kezei között, mikor lábon vitte az autót a Le Mans Classic-ra. A képeken pontosan ez a klasszikus látható, viszont nem úgy néz ki, mint ami egy teherautóval ütközött.
Persze hogy nem, hiszen gyönyörűen felújították, és szebb lett, mint valaha. A hangjáról nem is beszélve.
A 112-es rajtszámú gép restaurálását a Ferrari saját felújítóműhelye végezte, így kétség sem férhet hozzá, hogy pontosan olyan lett, amilyennek Luciano Conti, az első tulajdonos megrendelte 1962-ben. Leszámítva a fényezést, ugyanis egyévesen egy svéd versenyzőhöz került a paripa, aki a korabeli szabályok szerint nemzeti színűre varázsolta a Ferrarit, és a 112-es rajtszámmal nyert meg a Targa Floriót.
Nemcsak korukban, de ma sem vallnak szégyent a 250 GTO-k, hiszen mindössze 1,1 tonna súlyukhoz 300 lóerőt biztosít a 3,0 literes V12-es motor. Összesen 39 darab 250 GTO-t épített a Ferrari, így nem csoda, hogy mikor eladásra kerül egy-egy darab, áruk a csillagos eget veri.