Emlékeztek arra a vevőre, aki 230 millió forintért rendelt a Porsche magyarországi képviseletétől egy 918 Spydert? Az importőrök szerint ez a valaha itthon eladott legdrágább személyautó. Akkor azt az információt kaptuk, hogy a vevőnek két évet kell várnia, 2014-ben fogják átadni neki, mivel 2013 végén kezdődött a 887 lóerős hibrid gyártása.
Az alábbi képet a Bojkott CBA & Coop & Reál nevű Facebook-csoportba töltötték fel a mai nap folyamán, és nagyon úgy tűnik, hogy az autó megérkezett magyar tulajdonosához. (Nem száz százalék, hogy arról az autóról van szó, amiről 2012-es cikkünkben írtunk, de nagyon valószínű.)
A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche 1
A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche 11
A méregdrága szupersportautó egyedi rendszámot is kapott: BLZS-55. Nem szeretnénk találgatásokba bonyolódni, hogy kit vagy kiket takarhat ez a négy betű, volt pénze, megvette, akkor hát élvezze.
A hibrid csodaautóból összesen 918 darabot készít a stuttgarti cég, és állítólag 800 darab már gazdára talált. Az autó nem csak nálunk, a világ bármely pontján hatalmas feltűnést kelt, már a népszerű Autogespot.com is megosztotta a magyar 918-ast.
A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche 12
A Porsche 918 teljes gázon 887 lóerőt présel ki két villanymotorjából és V8-as szívómotorjából, a rendszernyomaték az aktuális sebességfokozattól függően 917-1280 Nm. A mindössze 1,17 méter magas sportkocsi 2,8 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, kétszázon 7,7 mp alatt van fenn, végsebessége 345 km/óra. 
A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche 13
Hajtáslánca öt különböző üzemben működtethető, a hétköznapitól a sportoson át az időmérőig – utóbbinál az utolsó elektront is kipréseli az akkumulátorokból a vezérlés, nehogy akár egy századmásodpercet is veszítsen az autó. Ezt az üzemmódot alighanem a Nürburgringre optimalizálták a fejlesztők.
A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche 14
Tisztán elektromos üzemben is képes egyébként közlekedni a 918; ilyenkor legfeljebb 150 km/órával – vagy ha visszafogjuk magunkat, akár 31 kilométeren át – képes haladni. Fordulékonyságát hátsókerék-kormányzás javítja, az átlagos üzemanyag-fogyasztás 3,0-3,3 liter száz kilométeren. 

Egyedüli magyar újságíróként Szörényi András kollégánknak sikerült beülnie a pokoli Spyderbe, élményeit IDE kattintva olvashatod.

A CBA-főnökök parkolójában állt a 250 milliós Porsche 15