Két nappal Mikulás előtt mutatta be hibrid szupersportkocsijának extrém módon továbbfejlesztett, kísérleti változatát, az FXX K típust a Ferrari. Akkor megtudtuk, hogy a látványos aerodinamikai kinövésekkel megvadított (elcsúfított?) autó pontosan 1050 lóerős, és részletesen elolvashattuk, pontosan milyen módosításokat ejtettek az autón.
Nem tudtuk azonban nem észrevenni, hogy semmi adat nem utal az autó menettulajdonságaira, vagy az árára. A Top Gear munkatársai részben pótolták a hiányzó információkat.
Egymilliárdba kerül az 1000 lóerős csúcs-Ferrari 1
Ferrari 333 SP (1994)

Ferrari 333 SP (1994)

Ferrari 333 SP (1994)


Kiderítették, hogy az autó 1 perc 14 másodperc alatt ment körbe a gyár fioranói tesztpályáján. Ez öt másodperccel gyorsabb az alapkivitelű LaFerrarinál, és csak kettővel lassabb minden idők legfürgébb, nem F1-es Ferrarijánál, a 333 SP névre keresztelt, nyitott fülkés Le Mans-i prototípusnál.
Nem véletlen, hogy az autónak megkérik az árát: a brit újságírók szerint 2,5 millió fontot, azaz 975 millió forintot kellett leszurkolnia annak, aki szeretett volna magának egy FXX K-t. Indokolt a múlt idő, hiszen állítólag a 40 darabosra tervezett széria minden darabját lefoglalták már. 
Ne mondd, hogy meglepődtél!