Három villanymotorral, ikerturbós benzines erőforrással fog berobbanni a piacra a következő 12 hónap során a kultikus Honda NSX utódja. Az Észak-Amerikában a Honda presztízsmárkája, az Acura által forgalmazott sportkocsit 2012 óta fejleszti a Honda, mégpedig Japán helyett Észak-Amerikában.
A szokatlanul sok elemből álló hajtáslánc egy aktív nyomatékvektor-szabályozású, összkerékhajtású rendszert takar: az első kerekeket hajtó egy-egy villanymotor a Honda ígérete szerint korábban nem látott kanyarvételi képességekkel ruházza fel az autót, míg a harmadik elektromos erőforrást a duplakuplungos sebességváltóval építik egybe, és a V6-os középmotorral vállvetve hajtja a hátsó tengelyt
Noha az autót végleges formájában még nem láthattuk – bár az alábbi videón például már csak minimális álcázás fedi a véglegeshez nagyon közeli prototípust -, az NSX forgalmazása már két éve megkezdődött. Angliában néhány héttel ezelőtt a szigetországnak szánt utolsó példányt is lefoglalták, és vélhetően a többi piacon is hasonlóan felfokozott az érdeklődés a modell iránt, amely a Honda szavaival „egy Ferrari 458 Italia teljesítményét nyújtja majd, egy Audi R8 áráért”.
December elején a Gran Tourismo 6 videojátékban is megjelent az NSX
December elején a Gran Tourismo 6 videojátékban is megjelent az NSX

December elején a Gran Tourismo 6 videojátékban is megjelent az NSX

Konkrétumokra január 12-én, magyar idő szerint 18 óra körül számíthatunk.
Képeinken az NSX Concept látható